http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com

Blogroll

Friday, June 26, 2009

my lubly kazen bg sy award!!kak yaya cumel...agagaga,,



1- Copy Award Diatas Untuk Diletakkan Di Blog Anda

sya sudah mengopynye ^__^

2- 5 Fakta menarik tentang Pemberi Award ini


cik yaya a.k.a my cumel kazen..

  • hehe..cumel..teenie tiny gurl...
  • seorg accountant y dimane 1 hr nty ley ajr sya utk menguruskn uwang..hikhik (*cewah cm byk sgt je uwang..hihi) dan business woman y berjaye..kerane sy dh bli tudung dr cik yaya 2 psng..hehe..opss cik jaja dh bank in blom ye cik accountant??
  • klw bole sya nk bg award ni kt cik yaya blik..sbb saya senang bngat bc blog die..hehe~~
  • haaa 1 more...she soo sweet luving wit his boyfy..cewah..but real tw..
  • lg 1,fer my own eyes cik yaya ni pki ape sje msty nmpk comel...hehe~~ (* waa~~ cm bodek..tp iyenye benar dong..hihi)

3-10 FAKTA @ Hobi diri sendiri

  • klw faktanye...oleh kerane fakta ni sesuatu bnde y bnr...sy dgn akur mngatakn bahawasanya (*cewah..cm nk berikrar lak) sy ni pendek..kecik..dan mempunyai msalah plg besar iaitu :
untuk membeli kasut..waa~~ cedeynye..
  • sya suka menuntun wyg!!itu pekare amat benar...hihi..klw stress dgn lecturer n assignment ini la tmpt tujuan sy..bersama-sama teman setia iaitu ha n mira..^__^ tp saya akn memilih untuk menuntun wyg..kerane sya akn menuntun apabila heronye menawan hati..hehehe..(*cewah gatal..garu ckit..hikhik)
  • saya amat mudah kecian kt org..ini seriyes (*bc ni dgn mengunakn nada mingming wonderpets ok?) dan begitu touching sekali...evn tgk transformer pn sya bole ngs..hehe...
  • saya suka melalak dan berkaraoke dalam bilik air..hehe...dan abg ngah saya la y slalu complain cmni 'oit xsedap r!!' huh...saya tahu die jeles sebnrnye..tp klw mama sy dgr plak die xmrh cume ckp cmni 'surah ape ye adik bc'..pergh terkne ats btg hidung seyh..hehe
  • saya suke berchatting dan beron9 dan berkertidoran..hehehe..sbbnye saya dh xde keje len kot nk buat..so demi memenuhi masa terluang..jd saya buat la aktiviti itu..^__^ dan mengadap laptop maen game,edit gmbr dan len2..^__^
  • lagi satu,saya ni jns cepat mengelabah..mmg xley bla..saya akn cepat ngelabah ble nk wt sumtinks y mcm membuat saya cuak,,mulala saya jd xkeruan..
  • dulu saya suka makan...makan je dlm pkran saya..tp skunk xlg..sbbnye...ermm xtw la..sumtinks y sukar utk diperkatakn...
  • klw saya tgh marah..ape saya akn buat??saya akn belasah org..hahaha~~ itu penipuan semata2 ye...bile saya mrah saya akn hny diam..klw org tanya saya byk ptah sekali pn saya akn jwb sepatah..itu la saya..^__^ jd dun ever buat saya mrh ya..nty saya xlyan seshape..
  • saya plg bnci lelaki y xhormat and y kuwang ajar dgn pompan..seriyes..ase nk sepak je..hehehe~~ because dwnk xde ciri2 gentleman lngsung!!
  • hidupan y plg saya takut adalah LIPAS..hehehe~~ saya akn berlari maraton ble ternmpk lipas..lg 1...saya tkut hantu..tp xde r smpai xley tgk cite antu..hehe~~
4- Pilih 10 penerima award yg blognya anda sll terjah & describe tentang diorang;


emkay : she my classmate and the most the vouge ^__^

naQiu : the kelantanese..die la pengkritik utama mse first2 saya blogging dlu..ces..

aleeq : my senior...pendakwah..

rain : hehe~~ ape y saya suke pd die..die ni jns selamber badak sumdu..seriyes..sempoi and steady je..ngee~~

nony : my frend at mrsm...and bkal engineer..^__^

saffa : my frend kt mrsm jgk..but die nk really pndai edit gmbr..lawa plak 2..therefore..ley laa ajr lin nty ek saffa??

..........

.......

....

...

..

*well ni je kot blog y sy ske terjah...hehe~~

tagging times~~~ ^__^

0 new case waiting:

Post a Comment

like it :-)

Template by:

Free Blog Templates